dinsdag 27 mei 2008

De droom komt uit...

Schreef ik een paar dagen geleden nog dat ik tot half juni moest wachten totdat ik wist of ik zou worden toegelaten in Parijs. Nu zat er vandaag al een e-mail in mijn inbox. De UPMC deelt mij mee dat ik welkom ben tot de master, of ik alleen nog even wilde bevestigen dat ik ook daadwerkelijk kwam. IK BEN TOEGELATEN!!!!

De droom komt uit. Op 8 september begin in Parijs aan mijn master. Van de ene kant dringt het nog niet helemaal tot me door, van de andere kant is het een hele opluchting. Opeens weet je wat je het komend jaar (en waarschijnlijk ook de jaren daarna) gaat doen. Heerlijk!!!

Ondertussen heb ik nog drie maanden te gaan voor het zover is. Het worden drie maanden waarin ik veel moet regelen, maar ook vooral veel ga genieten. Ik heb immers nog ruim een maand hier in Spanje en daarna een geweldige zomervakantie. Een zomervakantie waarin ik niet alleen veel op vakantie ga, maar ook vooral veel tijd wil doorbrengen met iedereen in Nederland. Iedereen die ik drie maanden heb moeten missen en daarna nog veel langer ga missen.

Maar dat is allemaal voor later. Vandaag vier ik even een klein feestje, vandaag is gewoon helemaal goed!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jeroen,

Van harte gefeliciteerd met je toelating. Dat lijkt me inderdaad heerlijk als je weet dat je daar kunt starten. Van Marieke heb ik je weblog gekregen, zal proberen er af en toe op te kijken.

Veel plezier daar verder.

groeten Willy en Peter