donderdag 31 juli 2008

Bachelor

Vandaag was de mooie dag waarop ik de laatste punten van mijn bachelor binnenkreeg. Jawel, na drie jaren zwoegen zit het erop, het papiertje is binnen. Nou ja, binnen, ik krijg het pas in oktober uitgereikt, maar het is in ieder geval nu behaald. Ik heb er gelukkig geen enkele herkansing voor nodig gehad.

Dat het nu eindelijk rond is, is mooi want dat betekent dat het ook in Parijs definitief kan gaan beginnen. Op 4 september heb ik een informatiebijeenkomst, waarna op 8 september daadwerkelijk de college's kunnen beginnen. Mijn eerste vak zal 'Engels' zijn (ik heb het ook niet verzonnen), maar dat zal voor mij wel voornamelijk Frans worden. Mijn Engels is immers vele malen beter dan mijn Frans.

Tot 4 september zal ik nog genoeg te regelen hebben. Ik ben immers nog niet 100% zeker van mijn kamer. Ook zal ik nog flink wat aan mijn Franse taal moeten werken, maar dan kan het echt beginnen. Tegen die tijd zal ik hier weer mijn verhalen uit Frankrijk plaatsen, voor nu alvast een nieuwe look. Weg met de plaatjes van Cadiz, Vive la France, Vive Paris!

Geen opmerkingen: